Projektujemy reklamy prasowe tworzące i wzmacniające świadomość oraz wizerunek marki. Kierujemy się sprawdzonymi zasadami marketingowymi, które pozwalają uzyskać wysoką skuteczność tej formy reklamy.
Dobry projekt reklamy powinien przede wszystkim przyciągać uwagę czytelnika. Dopiero wtedy, gdy zainteresuje go ilustracja, odbiorca będzie skłonny przeczytać tekst reklamowy.
Nie należy umieszczać w reklamie zbyt dużej ilości tekstu. Im tekstu jest więcej, tym mniejsza szansa, że ktoś go przeczyta. I odwrotnie, im mniej tekstu, tym większe szanse, że zostanie przeczytany i zapamiętany.
Głównym celem reklamy jest utrwalenie świadomości istnienia reklamowanego produktu i wzbudzenie zainteresowania odbiorcy. Wystarczy więc, żeby reklama zawierała podstawowe informacje, a potencjalny klient znajdzie więcej szczegółów o produkcie na przykład na stronie internetowej firmy.
Więcej wykonanych przez nas reklam znajdziesz w zakładce Blog > Reklama prasowa.